Úryvok z pripravovanej knihy o predaji, ktorý opisuje situáciu, keď sa z dobre vyvíjajúceho obchodného prípadu stal debakel a príčina je záhadná. Hovoríme o skrytých ovplyvňovateľoch…
Povrchnosť digitálnej éry
Výhodou moderného veku je vyhľadávanie na internete. Ak niekto potrebuje čosi vedieť, nájde to za pár sekúnd. Zároveň však hrozí, že namiesto toho, aby si k tomu vyhľadal dostatok dát, klikne na jeden odkaz, tam si prečíta dva odstavce a má pocit, že už viac nepotrebuje vedieť.
Toto sa volá povrchnosť…
Dlhý luk
Čo je to dlhý luk?
Je to marketingový princíp, ktorý vyjadruje rozhodujúcu odlišnosť od konkurencie, jedinečnú pozíciu v uvažovaní a vnímaní zákazníka.
Ako nerobiť prieskumy
Prvý dôvod, prečo zlyhá prieskum, prečo sa nedopracujeme k rozumnému výsledku…
Povolanie
V tomto krátkom článku si preberieme pravdepodobne najzákladnejší dôvod, prečo sú ľudia nešťastní. Poďte si po odpoveď…
Prečo je šéf taký unavený
Únava nie je fyzická záležitosť. Ak je niekto vo vedúcej pozícii, omnoho viac ho vyčerpáva opozícia pracovníkov. Čo to je, ako to rozoznať a čo s tým urobiť, nájdete v tomto krátkom článku.
Výber ľudí naslepo
Prečo by ste nemali dať pri výbere ľudí na dojmy, ale držať sa výhradne faktov…
Intenzita vs. kvalita v predaji
Predstavte si, že by ste mali na výber z dvoch typov predajcov:
Zvyšok si pozrite v článku… 😉
Obsahový marketing
Na špecializovanom portáli, ktorý sa venuje marketingu, reklame a marketingovým prieskumom nájdete nový článok o tom, čo sa javí ako víťazný trend v tejto oblasti.
Výraz obsahový marketing je dôležitý pojem, s ktorým je lepšie sa čo najskôr oboznámiť, lebo marketingu začína vládnuť kompetencia a znalosť.
Ešte raz a naposledy
Majiteľ firmy nemôže ujsť pred niektorými úlohami. Je to jeho práca a darmo pred tým bude skrývať hlavu do piesku. Ak sa o niektoré veci nepostará, jeho firma bude ako guľa na nohe. Ale mám aj dobrú správu: existuje cesta von! 🙂
- « Previous Page
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 24
- Next Page »