Business Success Slovakia

Školenia, konzultácie, kurzy

  • Home
  • Služby
    • Klúčové služby
      • Oslobodenie majiteľa
      • Marketingové služby
      • Zlepšovanie obchodneho oddelenia
      • Výber personálu
    • Konzultácie
      • Finančný manažment
      • Obchod čo beží sám
      • Ako správne spísať klobúky
      • Útočné predajcovské komando
    • Školenia
      • Manažment
        • Vodcovstvo
        • Spravodlivý šéf
        • Vizionársky tréning
        • Motivačný seminár pre vedúcich pracovníkov
        • Profesionálny majiteľ firmy
        • Manažérsky tandem (šéf + asistentka)
        • Efektívna komunikácia
      • Zlepšovanie predaja
        • Manažment obchodu
        • Neuveriteľný seminár o predaji
        • Perfekcia v predaji
        • Prezentácia a schopnosť sa presadiť
        • Dril emócií
      • Marketing
        • Efektívny marketing v ére internetu
        • Od prieskumov až po realizáciu
  • Nástroje
  • O nás
  • Kontakt
  • Blog
Marketing od Business success
GENERÁLKA MARKETINGU - MARKETINGOVÁ ANALÝZA
Image is not available
Slider
30. základných otázok, ktoré vychádzajú z ideálneho stavu marketingového oddelenia firmy. Mnohým majiteľom- šéfom sa rozjasnilo, keď dostali tie správne otázky.
Výsledok analýzy
Výsledkom analýzy je istota objednávateľa ohľadom silných a slabých stránok svojho marketingu, bude vedieť čo zachovať, čo zmeniť a čo postaviť úplne od základov
MÁM ZÁUJEM O ANALÝZU
Slider
Marketing od Business success
GENERÁLKA MARKETINGU - MARKETINGOVÁ KONZULTÁCIA
Slider
MARKETINGOVÁ KONZULTÁCIA:

Logickým pokračovaním, marketingovej analýzy je marketingová konzultácia, ktorej účelom je nastaviť marketing tak aby vyvolával v maximálnej miere dopyt.
Typicky sa skladá z nasledovných 10. bodov.

Logickým pokračovaním, marketingovej analýzy je marketingová konzultácia, ktorej účelom je nastaviť marketing tak aby vyvolával v maximálnej miere dopyt.
Typicky sa skladá z nasledovných 10. bodov.

Logickým pokračovaním, marketingovej analýzy je marketingová konzultácia, ktorej účelom je nastaviť marketing tak aby vyvolával v maximálnej miere dopyt.
Typicky sa skladá z nasledovných 10. bodov.

1.Základná analýza
2.Nastavenie ideálnej scény
3.Objasnenie produktu
4.Prieskumy na produkt
5.Prieskumy známosti
6.Cieľové skupiny
7.Analýza konkurencie
8.Prieskum aktivít konkurencie
9.Prieskumy na positioning
10.Vytvorenie stratégie
11.Kreatívny briefing

Logickým pokračovaním je korekcia existujúcej webovej stránky alebo vytvorenie novej. Dôvodom prečo sme začal ponúkať túto službu je prostý fakt, že administrátori stránok, prípadne agentúry, opakovane porušovali zadanie, ktoré vyplynulo z prieskumov a marketingovej konzultácie. Ďaľší dôvod bolo zjednodušenie práce klienta so samotnou stránkou, lebo my vyznávame zásadu, že zákazník musí byť schopný zmeniť a doplniť obsah na svojej webstránke bez toho aby musel od aministrátora žiadať každú hlúposť a za všetko platiť.

Aby marketingové oddelenie mohlo skutočne efektívne fungovať vytvorili sme precízne návody, manuály a video “ tutoriáli”. Toto umožňuje veľmi efektívnu prácu oddelenia.Ak je to nutné vieme na určitú dobu poskytnúť službu “vypožičaného” pracovníka, ktorý sa stará aby na stránke pribúdal obsah. Vieme pomôcť pri výbere marketingového personálu, ktorý potom úspešne prevezme všetky povinnosti.

MÁM ZÁUJEM O KONZULTÁCIU
Slider

Copyright © 2023 Business Success Slovakia s.r.o.