Business Success Slovakia

Školenia, konzultácie, kurzy

  • Home
  • Služby
    • Klúčové služby
      • Oslobodenie majiteľa
      • Marketingové služby
      • Zlepšovanie obchodneho oddelenia
      • Výber personálu
    • Konzultácie
      • Finančný manažment
      • Obchod čo beží sám
      • Ako správne spísať klobúky
      • Útočné predajcovské komando
    • Školenia
      • Manažment
        • Vodcovstvo
        • Spravodlivý šéf
        • Vizionársky tréning
        • Motivačný seminár pre vedúcich pracovníkov
        • Profesionálny majiteľ firmy
        • Manažérsky tandem (šéf + asistentka)
        • Efektívna komunikácia
      • Zlepšovanie predaja
        • Manažment obchodu
        • Neuveriteľný seminár o predaji
        • Perfekcia v predaji
        • Prezentácia a schopnosť sa presadiť
        • Dril emócií
      • Marketing
        • Efektívny marketing v ére internetu
        • Od prieskumov až po realizáciu
  • Nástroje
  • O nás
  • Kontakt
  • Blog

Svet sa mení, základy zostávajú

05.08.2011 By Pavol Timko Leave a Comment

Spomeňte si ako ste získavali informácie pred 20 rokmi. A aké možnosti ste mali pred 30 rokmi?

Siahli ste do police s knihami, zašli ste do knižnice? Koho ste sa opýtali, ak ste potrebovali radu?

Náš život sa dramaticky zmenil vďaka internetu. Už nám to ani nedochádza, už si takmer nevieme rozpomenúť, ako to bolo, keď sme ešte nemohli gúglovať a nemali sme 500.000 odkazov za 0,18 sekundy.

Výhoda je v tom, aké je to všetko jednoduché. Nevýhoda je v tom, že pravdivosť informácií nie je zaručená a nie každý človek dokáže v záplave dát rozlišovať podstatné od bezvýznamného.

Je tu ešte jedna veľmi nebezpečná nevýhoda: Ak na tom internete nie ste, tak ako keby ste neexistovali. Horšie je to, že vy na tom internete asi ste, ale pri zvyčajnej ľudskej povrchnosti musíte byť na prvej strane vyhľadávača, inak ako by ste tam ani neboli.

Ovládať marketing v minulosti znamenalo poznať zvyklosti cieľovej skupiny. Čo čítajú zákazníci, čo pozerajú, kde sa im môžeme postaviť do cesty a získať ich pozornosť? Časopisy, noviny, televízia, billboardy, priamy marketing, to všetko fungovalo. Základom bolo poznať komunikačné línie zákazníka.

Zmenil sa ten základ? Nie. Rozdiel je len v tom, že dnes je hlavnou líniou v mnohých prípadoch internet.

Čo z toho vyplýva?

Musíte získať nové znalosti – ako sa v tejto džungli presadiť. Marketing na internete je v podstate nová dôležitá profesia. Ešte aj šéfovia musia pochopiť jej základy, ak nemajú ostať ako kôl v plote. V dnešnej dobe sa začína ukazovať, že žiadna stratégia firmy nebude fungovať, ak sa nebude brať do úvahy marketing na internete.

Základy zostali rovnaké, ale línie sa zmenili a tie treba od piky zmapovať. Spoznajte svoju mapu.

Odporúčam pozrieť si k tejto veci náš nový portál, ktorý s touto témou veľmi súvisí. Kliknite sem.

  • About
  • Latest Posts

Pavol Timko

Latest posts by Pavol Timko (see all)

  • Religiozita na pracovisku - 13.06.2019
  • Ide o výsledok - 13.02.2018
  • Treba nabrúsiť - 10.01.2017

Filed Under: internet, internetový marketing, management, manažment, marketing, stratégia

Pridaj komentár Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Hľadať

Najnovší článok

Religiozita na pracovisku

Religiozita na pracovisku

Religiozita na pracovisku? Už pri vyslovení tejto otázky uvidíte u niektorých ľudí čudesné prejavy. Niektorí si poklepkajú na čelo, niektorí si odmietavo zahundrú pod nosom a niektorí nechápavo vypúlia oči. Ak si urobíte malý prieskum, uvidíte, že väčšina ľudí už mlčky prijala zásadu, že religiózne praktiky na pracovisku považuje za nepatričné, nevhodné a odsúdeniahodné. Samozrejme, predstava, ako majiteľ […]

Pridajte sa k nám!

Relevantné články

Copyright © 2023 Business Success Slovakia s.r.o.