Termíny externých seminárov (na ktoré ste mohli poslať 1-2 ľudí) nie sú do odvolania k dispozícii, sústreďujeme sa teraz na interné zlepšovanie firiem, priamo na ich palube.
Prepojíme teóriu aj prax marketingu na prahu 21. storočia, ukážeme ako sa princípy majú použiť v reálnom živote tak, aby sa dosiahol maximálny efekt.
Ešte pred seminárom si nachystáme prieskumy ohľadom produktov niektorých účastníkov seminára, počas podujatia si už rozoberieme možné dôsledky pre kampane na internete aj v klasických médiách.
Okrem iného preberieme:
– čo je hlavná úloha marketingu
– kreativita verzus systematickosť
– ako sa klasický marketing transformoval v ére internetu
– ako sa zostavia prieskumy
– ako prieskumy preniesť do web stránok
– príklady úspešných firiem
– krok za krokom, ako sa dopracovať ku kampani
– základy optimalizácie
Odídete s jasným konceptom čo presne máte odteraz robiť.