Business Success Slovakia

Školenia, konzultácie, kurzy

  • Home
  • Služby
    • Klúčové služby
      • Oslobodenie majiteľa
      • Marketingové služby
      • Zlepšovanie obchodneho oddelenia
      • Výber personálu
    • Konzultácie
      • Finančný manažment
      • Obchod čo beží sám
      • Ako správne spísať klobúky
      • Útočné predajcovské komando
    • Školenia
      • Manažment
        • Vodcovstvo
        • Spravodlivý šéf
        • Vizionársky tréning
        • Motivačný seminár pre vedúcich pracovníkov
        • Profesionálny majiteľ firmy
        • Manažérsky tandem (šéf + asistentka)
        • Efektívna komunikácia
      • Zlepšovanie predaja
        • Manažment obchodu
        • Neuveriteľný seminár o predaji
        • Perfekcia v predaji
        • Prezentácia a schopnosť sa presadiť
        • Dril emócií
      • Marketing
        • Efektívny marketing v ére internetu
        • Od prieskumov až po realizáciu
  • Nástroje
  • O nás
  • Kontakt
  • Blog

Nechajte šéfa na pokoji

19.11.2013 By Pavol Timko Leave a Comment

Nedávno som mal stretnutie s jedným šéfom firmy a okrem iného sme sa bavili o strese a vyrušovaní. Sťažoval sa na to, že celý deň mu vyzváňa mobil, nevie sa sústrediť na prácu a niektoré veci dokončuje až v noci, keď už má pokoj.

Ešte aj v kancelárii naňho neustále doliehajú zamestnanci, ktorí stále prinášajú najrôznejšie podnety, ktoré on musí vyriešiť.

Sedeli sme tam hádam 2 hodiny a jeho telefón zvonil približne 20 krát, k tomu dostal 6 – 7 SMS-iek. Nepotreboval som sa na nič pýtať, na nič poukazovať, bolo mu jasné, že niečo nie je v poriadku. Cítil sa ako človiečik na morskom pobreží, ktorý neustále čelí veľkej vlne cunami.

Po chvíli si všimol, že mne telefón nevyzváňa a bol to preňho nezvyčajný kontrast. Objasnil som mu, že sa jedná o vec organizácie, lebo je nemysliteľné, aby sa na šéfa obracal každý s hocičím.

Tajomstvo je jednoduché.

Treba mať veľmi kompetentnú asistentku, ktorá ten príval na šéfa dokáže zadržať.

Je jasné, že nesmie cenzurovať dôležité veci a nerozhoduje ZA ŠÉFA, ale podľa vopred dohodnutej šablóny dokáže zabrániť tomu, aby sa šéfovi dostávali na línie zbytočnosti. Musí to byť veľmi odolná, rozhodná a hlavne poučená osoba.

Asistentka, sekretárka, pravá ruka, volajte to ako chcete, to je prvé opatrenie, ktoré odbremení šéfa od jeho trápenia.

(O chvíľu o tom idem prednášať na novom jednodňovom seminári).

Mimochodom, na tom stretnutí aj mne zazvonil 2x telefón, ale mal som ho v tichom režime.

Dajme si jednu radu – urobte si výpis všetkých hovorov za deň a pouvažujte nad tým, ktoré z nich skutočne a nevyhnutne vyžadovali váš zásah. Potom zvážte, ako by sa dalo spraviť to, aby takéto telefonáty zadržala asistentka a čo by musela vedieť, aby sa tie záležitosti presmerovali k tomu podriadenému, ktorý by to mal vyriešiť.

  • About
  • Latest Posts

Pavol Timko

Latest posts by Pavol Timko (see all)

  • Religiozita na pracovisku - 13.06.2019
  • Ide o výsledok - 13.02.2018
  • Treba nabrúsiť - 10.01.2017

Filed Under: asistentka, riaditeľ, šéf, sekretárka, stres, vedúci, vyrušovanie

Pridaj komentár Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Hľadať

Najnovší článok

Religiozita na pracovisku

Religiozita na pracovisku

Religiozita na pracovisku? Už pri vyslovení tejto otázky uvidíte u niektorých ľudí čudesné prejavy. Niektorí si poklepkajú na čelo, niektorí si odmietavo zahundrú pod nosom a niektorí nechápavo vypúlia oči. Ak si urobíte malý prieskum, uvidíte, že väčšina ľudí už mlčky prijala zásadu, že religiózne praktiky na pracovisku považuje za nepatričné, nevhodné a odsúdeniahodné. Samozrejme, predstava, ako majiteľ […]

Pridajte sa k nám!

Relevantné články

Copyright © 2023 Business Success Slovakia s.r.o.