
Logickým pokračovaním, marketingovej analýzy je marketingová konzultácia, ktorej účelom je nastaviť marketing tak aby vyvolával v maximálnej miere dopyt.
Typicky sa skladá z nasledovných 10. bodov.
Logickým pokračovaním, marketingovej analýzy je marketingová konzultácia, ktorej účelom je nastaviť marketing tak aby vyvolával v maximálnej miere dopyt.
Typicky sa skladá z nasledovných 10. bodov.
Logickým pokračovaním, marketingovej analýzy je marketingová konzultácia, ktorej účelom je nastaviť marketing tak aby vyvolával v maximálnej miere dopyt.
Typicky sa skladá z nasledovných 10. bodov.
1.Základná analýza
2.Nastavenie ideálnej scény
3.Objasnenie produktu
4.Prieskumy na produkt
5.Prieskumy známosti
6.Cieľové skupiny
7.Analýza konkurencie
8.Prieskum aktivít konkurencie
9.Prieskumy na positioning
10.Vytvorenie stratégie
11.Kreatívny briefing
Logickým pokračovaním je korekcia existujúcej webovej stránky alebo vytvorenie novej. Dôvodom prečo sme začal ponúkať túto službu je prostý fakt, že administrátori stránok, prípadne agentúry, opakovane porušovali zadanie, ktoré vyplynulo z prieskumov a marketingovej konzultácie. Ďaľší dôvod bolo zjednodušenie práce klienta so samotnou stránkou, lebo my vyznávame zásadu, že zákazník musí byť schopný zmeniť a doplniť obsah na svojej webstránke bez toho aby musel od aministrátora žiadať každú hlúposť a za všetko platiť.
Aby marketingové oddelenie mohlo skutočne efektívne fungovať vytvorili sme precízne návody, manuály a video “ tutoriáli”. Toto umožňuje veľmi efektívnu prácu oddelenia.Ak je to nutné vieme na určitú dobu poskytnúť službu “vypožičaného” pracovníka, ktorý sa stará aby na stránke pribúdal obsah. Vieme pomôcť pri výbere marketingového personálu, ktorý potom úspešne prevezme všetky povinnosti.