Business Success Slovakia

Školenia, konzultácie, kurzy

  • Home
  • Služby
    • Klúčové služby
      • Oslobodenie majiteľa
      • Marketingové služby
      • Zlepšovanie obchodneho oddelenia
      • Výber personálu
    • Konzultácie
      • Finančný manažment
      • Obchod čo beží sám
      • Ako správne spísať klobúky
      • Útočné predajcovské komando
    • Školenia
      • Manažment
        • Vodcovstvo
        • Spravodlivý šéf
        • Vizionársky tréning
        • Motivačný seminár pre vedúcich pracovníkov
        • Profesionálny majiteľ firmy
        • Manažérsky tandem (šéf + asistentka)
        • Efektívna komunikácia
      • Zlepšovanie predaja
        • Manažment obchodu
        • Neuveriteľný seminár o predaji
        • Perfekcia v predaji
        • Prezentácia a schopnosť sa presadiť
        • Dril emócií
      • Marketing
        • Efektívny marketing v ére internetu
        • Od prieskumov až po realizáciu
  • Nástroje
  • O nás
  • Kontakt
  • Blog
Zlepšovanie predaja od Business success
MYSTERY SHOPPING
Image is not available
Slider
Táto klasická metóda je založená na tom, že náš človek overí obchodnícku zdatnosť
a zručnosť vášho obchodného personálu.
Položíme otázky

-Ako komunikujú pri spracovaní dopytu?

-Ako promtne reagujú na obchodnú príležitosť?

-Ako sa im darí nadviazať kontakt a zisťovať potreby?

-Či udržiavajú správny pomer medzi zisťovaním potrieb a prezentovaním?

-Ako zvládajú námietky a negativizmus zákazníka?

-Ako prejavujú ťah na bránu a schopnosť uzatvoriť obchod?

-Ako si poradia so snahou o získanie zľavy/ako vedia obhajovať vlastný produkt?

-Či dokážu udržať iniciatívu aj pri naťahujúcom sa obchode?

-Ako komunikujú pri spracovaní dopytu?

-Ako promtne reagujú na obchodnú príležitosť?

-Ako sa im darí nadviazať kontakt a zisťovať potreby?

-Či udržiavajú správny pomer medzi zisťovaním potrieb a prezentovaním?

-Ako zvládajú námietky a negativizmus zákazníka?

-Ako prejavujú ťah na bránu a schopnosť uzatvoriť obchod?

-Ako si poradia so snahou o získanie zľavy/ako vedia obhajovať vlastný produkt?

-Či dokážu udržať iniciatívu aj pri naťahujúcom sa obchode?

-Ako komunikujú pri spracovaní dopytu?

-Ako promtne reagujú na obchodnú príležitosť?

-Ako sa im darí nadviazať kontakt a zisťovať potreby?

-Či udržiavajú správny pomer medzi zisťovaním potrieb a prezentovaním?

-Ako zvládajú námietky a negativizmus zákazníka?

-Ako prejavujú ťah na bránu a schopnosť uzatvoriť obchod?

-Ako si poradia so snahou o získanie zľavy/ako vedia obhajovať vlastný produkt?

-Či dokážu udržať iniciatívu aj pri naťahujúcom sa obchode?

V krajných prípadoch sme dokonca nasadili človeka do obchodného oddelenia ako nového predajcu aby sme preverili fungovanie tímu, obchodného riaditeľa a ľudí zodpovedných za zaškolenie.

V krajných prípadoch sme dokonca nasadili človeka do obchodného oddelenia ako nového predajcu aby sme preverili fungovanie tímu, obchodného riaditeľa a ľudí zodpovedných za zaškolenie.

V krajných prípadoch sme dokonca nasadili človeka do obchodného oddelenia ako nového predajcu aby sme preverili fungovanie tímu, obchodného riaditeľa a ľudí zodpovedných za zaškolenie.

MÁM ZÁUJEM O SLUŽBU
Slider
ZLEPŠOVANIE PREDAJA OD BUSINESS SUCCESS
ANALÝZA OBCHODNÉHO ODDELENIA
Slider
V tejto konzultácii zisťujeme celkovú zdatnosť a zdravie predajcovského tímu. Skúmame nasadenie, schopnosť využívať príležitosti, prácu s obchodnými príležitosťami, využívanie potenciálu, využívanie pracovného času aj celkového postoja personálu oddelenia.



Obchodný tím by sa dal prirovnať k pretekárskemu autu, no vedenie firmy si často neuvedomuje, že motor už beží, len na tri valce, v benzíne je primiešaná voda a tím mechanikov dáva v pracovnej dobe prednosť vlastným fuškám. Možno sú takého slová prehnané, ale príliš často sme videli, že obchodné oddelenie, je odovzdané osudu a nemá bojového ducha.
Slider
MÁM ZÁUJEM O KONZULTÁCIU

Logickým pokračovaním analýzy obchodného oddelenia je konzultácia zameraná na zlepšenie fungovania predaja, ktorú s istou nadsázkou dlhé roky nazývame “ Útočné predajcovské komando.”

Logickým pokračovaním analýzy obchodného oddelenia je konzultácia zameraná na zlepšenie fungovania predaja, ktorú s istou nadsázkou dlhé roky nazývame “ Útočné predajcovské komando.”

Logickým pokračovaním analýzy obchodného oddelenia je konzultácia zameraná
na zlepšenie fungovania predaja, ktorú s istou nadsázkou dlhé roky nazývame
“Útočné predajcovské komando.”

Nie je nezvyčajné, že sa počas takejto konzultácie ukáže, že niektorí obchodní zástupcovia majú úplne pasívny postoj
a ich výkony sú katastrofálne a napriek snahe o korekciu sa ich postoj nemení. V takom prípade pomáhame zlepšiť
vo firme proces výberu personálu, ako náhradu za členov tímu, ktorí nespĺňajú nároky a očakávania.

Nie je nezvyčajné, že sa počas takejto konzultácie ukáže, že niektorí obchodní zástupcovia majú úplne pasívny postoj
a ich výkony sú katastrofálne a napriek snahe o korekciu sa ich postoj nemení. V takom prípade pomáhame zlepšiť vo firme proces výberu personálu, ako náhradu za členov tímu, ktorí nespĺňajú nároky a očakávania.

Nie je nezvyčajné, že sa počas takejto konzultácie ukáže, že niektorí obchodní zástupcovia majú úplne pasívny postoj
a ich výkony sú katastrofálne a napriek snahe o korekciu sa ich postoj nemení. V takom prípade pomáhame zlepšiť
vo firme proces výberu personálu, ako náhradu za členov tímu, ktorí nespĺňajú nároky a očakávania.

Slider

Copyright © 2023 Business Success Slovakia s.r.o.