Business Success Slovakia

Školenia, konzultácie, kurzy

  • Home
  • Služby
    • Klúčové služby
      • Oslobodenie majiteľa
      • Marketingové služby
      • Zlepšovanie obchodneho oddelenia
      • Výber personálu
    • Konzultácie
      • Finančný manažment
      • Obchod čo beží sám
      • Ako správne spísať klobúky
      • Útočné predajcovské komando
    • Školenia
      • Manažment
        • Vodcovstvo
        • Spravodlivý šéf
        • Vizionársky tréning
        • Motivačný seminár pre vedúcich pracovníkov
        • Profesionálny majiteľ firmy
        • Manažérsky tandem (šéf + asistentka)
        • Efektívna komunikácia
      • Zlepšovanie predaja
        • Manažment obchodu
        • Neuveriteľný seminár o predaji
        • Perfekcia v predaji
        • Prezentácia a schopnosť sa presadiť
        • Dril emócií
      • Marketing
        • Efektívny marketing v ére internetu
        • Od prieskumov až po realizáciu
  • Nástroje
  • O nás
  • Kontakt
  • Blog

Svätý grál manažmentu

17.02.2015 By Pavol Timko Leave a Comment

Mohli by sme vymenovať viacero oblastí, ktoré nemožno beztrestne pri riadení firmy zanedbávať, ale existuje jedna vec, ktorá sa vyníma nad všetky:

Je to predaj.

Aj keby ste nemali dokonalý marketing, aj keby vám pokrivkával finančný manažment, aj keby zaškolenie personálu bolo Popoluškou, predaj je oblasť, ktorej sa nikdy neprestanete venovať.

Áno, majitelia firiem, riaditelia, tí všetci snívajú o samostatných, motivovaných obchodníkoch, ktorí sú posadnutí tým, aby neustále víťazili a prinášali do firmy objednávky, ktoré prinášajú prosperitu a zisky.

Realita je možno trochu iná, lebo iba časť predajcov oplýva nezmernou aktivitou, majú dostatok vlastnej motivácie a môžete sa spoľahnúť, že aj bez väčšieho dozoru makajú ako robotník za výrobným pásom.

Nie, predaj je náročná, ba často až úplne vyčerpávajúca činnosť a tak vždy nevidíme dostatok nasadenia. Možno je to pochopiteľné a ľudské, ale manažment je preto manažmentom, lebo sa s tým nesmie zmieriť. V tomto zmysle prichádza celý seriál článkov na tému predaj, ale dnes si dajme jednoduchú radu o tom, čo môžete spraviť ako prvé.

kalendár bssSkontrolujte u všetkých predajcov čas, ktorý strávia zoči-voči zákazníkovi. Zavolajte si ich po jednom, nazrite do ich kalendárov a pokojne rozdebatujte koľko času strávia so zákazníkmi. Nedávajte najavo niejaké súdy, kritiku ani nespokojnosť. Len jednoducho nechajte predajcu prísť na to, že peniaze sa zarábajú len tak, že so zákazníkom komunikujú, stretávajú sa a získavajú objednávky. Ak nie je váš biznis postavený na internetovom obchode, ak neprichádzajú objednávky iným spôsobom, potom to musia zachrániť predajcovia.

Tak ako lietadlá nezarábajú peniaze, keď sedia ako kačice na letištnom asfalte, tak aj predajca, ktorý nevidí zákazníka zoči-voči, neprinesie obchod.

Urobte si jasno o tejto jednoduchej veci ešte dnes.

PS: Téme predaj sa venuje nová kniha, ktorá sa dá prirovnať k švajčiarskemu armádnemu nožíku. Nájdete v nej všetky podstatné nástroje.

  • About
  • Latest Posts

Pavol Timko

Latest posts by Pavol Timko (see all)

  • Religiozita na pracovisku - 13.06.2019
  • Ide o výsledok - 13.02.2018
  • Treba nabrúsiť - 10.01.2017

Filed Under: manažment, predaj, riadenie

Pridaj komentár Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Hľadať

Najnovší článok

Religiozita na pracovisku

Religiozita na pracovisku

Religiozita na pracovisku? Už pri vyslovení tejto otázky uvidíte u niektorých ľudí čudesné prejavy. Niektorí si poklepkajú na čelo, niektorí si odmietavo zahundrú pod nosom a niektorí nechápavo vypúlia oči. Ak si urobíte malý prieskum, uvidíte, že väčšina ľudí už mlčky prijala zásadu, že religiózne praktiky na pracovisku považuje za nepatričné, nevhodné a odsúdeniahodné. Samozrejme, predstava, ako majiteľ […]

Pridajte sa k nám!

Relevantné články

Copyright © 2023 Business Success Slovakia s.r.o.