Ako každá činnosť, aj vedenie obchodného tímu má svoje presné pravidlá. Existujú osvedčené metódy, ktoré nemusíte znova objavovať, stačí im len porozumieť a zaviesť ich do praxe.
Nemusíte mať tím hviezdnych predajcov na to, aby ste boli úspešní. Potrebujete mať hviezdneho vedúceho predaja, ktorý dokáže z vašich (hoci aj priemerných) obchodníkov vyťažiť to najlepšie a urobiť z nich víťaziaci tím.
Seminár trvá dva dni a okrem prednášok obsahuje aj praktické cvičenia, ktoré sú zamerané na precvičenie a použitie preberaných tém v každodennej práci vedúceho predaja. Dokáže efektívne zorganizovať oddelenie predaja, vie ľudí priviesť k výkonom a má neustály prehľad nad ich výsledkami. V prípade zhoršenia výsledkov dokáže situáciu otočiť správnym smerom, pre svojich ľudí je vzorom a oporou. Vie vytvoriť tvorivú a príjemnú atmosféru
a naplno využiť potenciál svojich ľudí.
Kladiete si občas podobné otázky?
– ako zorganizovať obchodné oddelenie, aby pracovalo efektívne?
– aké nástroje riadenia predaja existujú a ako ich používať?
– čo sú najdôležitejšie každodenné povinnosti vedúceho predaja?
– ako mať prehľad a kontrolu nad výsledkami jednotlivcov aj celého oddelenia?
– ako dosahovať stabilné zvyšovanie predaja?
– ako predpovedať a zvládať obdobia stagnácie a nízkych výkonov?
– ako správne viesť databázu zákazníkov a ako s ňou pracovať?
– ako motivovať predajcov a ostatných pracovníkov oddelenia predaja?
– ako viesť pravidelné stretnutia obchodníkov?
– podľa čoho sa orientovať pri výbere nových predajcov?
– ako vytvoriť a udržať nadšenie a tímového ducha v oddelení predaja?