Termíny externých seminárov (na ktoré ste mohli poslať 1-2 ľudí) nie sú do odvolania k dispozícii, sústreďujeme sa teraz na interné zlepšovanie firiem, priamo na ich palube.
Bežne sa najlepší predajca stáva manažérom, šéfom obchodu, a je vzorom pre svoj tím. Vedie ho najlepšie ako vie, ale stáva sa, že to čo vie, nielen, že nedokáže naučiť svojich obchodníkov, ale ani to od nich nevyžaduje. Prečo to tak je? Čo by mal robiť, aby obchodníci predávali toľko čo on alebo aj viac ?
Na seminári si preberieme, okrem iného, nasledovné:
Na ktorú kľúčovú zásadu pri zvyšovaní produkcie obchodného tímu zabúda 9 z 10 šéfov predaja?
Prečo sa väčšina šéfov predaja zaoberá treťoradými prioritami a podstatné veci nevidia ani keď ich majú pred nosom?
Čo musí šéf predaja ovládať aj keby sme ho práve prebudili uprostred noci?
Praktický návod pre každodennú činnosť šéfa?
Zabudnuté rodinné striebro vo firme:
– Ako ho dobrý šéf predaja premení na zlato
– Konkrétny návod na objavenie zabudnutých rezerv vo firme
Od čoho závisia príjmy vo firme?
Viete s istotou čo to je ako môže šéf predaja dramaticky zvýšiť obraty a zisky vo firme?
Krok za krokom postup aplikácie…
Čo je najdôležitejšia organizačná bariéra obchodu vo firme?
-Akou reorganizáciou sa dá násobne zvýšiť predaj
Kontrolný zoznam pre odhalenie chýb v organizácii
Sú vaši predajcovia motorová píla alebo im niekto zadky prilepil k stoličkám?
Osvedčené návody, ktoré zvýšia aktivity predajcov
10 minútový test pre odhalenie efektivity predajcov
Ako môže šéf vrátiť do hry zúfalého predajcu, ktorý by už bol na odpis?
Efektívny návod ako vrátiť predajcovi dôstojnosť a bojovnosť
Objasnenie prečo to funguje…