Business Success Slovakia

Školenia, konzultácie, kurzy

  • Home
  • Služby
    • Klúčové služby
      • Oslobodenie majiteľa
      • Marketingové služby
      • Zlepšovanie obchodneho oddelenia
      • Výber personálu
    • Konzultácie
      • Finančný manažment
      • Obchod čo beží sám
      • Ako správne spísať klobúky
      • Útočné predajcovské komando
    • Školenia
      • Manažment
        • Vodcovstvo
        • Spravodlivý šéf
        • Vizionársky tréning
        • Motivačný seminár pre vedúcich pracovníkov
        • Profesionálny majiteľ firmy
        • Manažérsky tandem (šéf + asistentka)
        • Efektívna komunikácia
      • Zlepšovanie predaja
        • Manažment obchodu
        • Neuveriteľný seminár o predaji
        • Perfekcia v predaji
        • Prezentácia a schopnosť sa presadiť
        • Dril emócií
      • Marketing
        • Efektívny marketing v ére internetu
        • Od prieskumov až po realizáciu
  • Nástroje
  • O nás
  • Kontakt
  • Blog

Motorom môžu byť klienti

03.11.2011 By Pavol Timko Leave a Comment

Nedávno som sa pozrel do unavenej tváre jedného klienta, ktorý si povzdychol nad svojím ťažkým osudom. Chýbala mu energia, chuť pokračovať v krízou zmietanej firme.

Keď sa niekedy dostanete do podobnej situácie, potom vám môže pomôcť nasledovná rada:

Zájdite za niekoľkými dobrými klientami, dávnejšími aj novšími a opýtajte sa ich na to, čo ste pre nich urobili. Spýtajte sa, ako vnímajú vaše partnerstvo, či spoluprácu.

Ak pri tom nezablúdite omylom k nejakému odroňovi, ktorý si necení ani mlieko vlastnej matere, ktorý zhodí kohokoľvek a kedykoľvek svojimi zhnusenými rečami, tak potom máte nádej na veľmi pozitívny zážitok. Dobrí klienti, ktorí sú zároveň dobrými ľuďmi, vás ocenia. Povedia svojimi slovami chválu na to, čo robíte a čo ste urobili. Toto môže byť nesmierne posilňujúci zážitok. Slová spokojného zákazníka vám napravia váš pohľad na zmysel života!

Ľudia by asi mali chváliť viacej, posmeliť vás do ďalšej snahy. Nerobia to dosť, nerobíme to dosť a v tomto sa môžeme všetci polepšiť. Ak dnes neoceníte niekoho dôležitého, potom tu pre vás už možno viacej nebude.

Ak nedostávate chválu a vďaku, tak to neznamená, že si ju nezaslúžite. Znamená to, že ľudia sú občas skúpi na pochvalu a vy ste sa neopýtali. Pocit osamelosti je niekedy iba neschopnosť položiť otázku svojim blížnym.

Ak objavíte a pochopíte, ako o vás zmýšľajú najlepší zákazníci, potom je to rovnaký zážitok, ako keď po dlhom nečase vyjde slnko.

  • About
  • Latest Posts

Pavol Timko

Latest posts by Pavol Timko (see all)

  • Religiozita na pracovisku - 13.06.2019
  • Ide o výsledok - 13.02.2018
  • Treba nabrúsiť - 10.01.2017

Filed Under: Uncategorized

Pridaj komentár Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Hľadať

Najnovší článok

Religiozita na pracovisku

Religiozita na pracovisku

Religiozita na pracovisku? Už pri vyslovení tejto otázky uvidíte u niektorých ľudí čudesné prejavy. Niektorí si poklepkajú na čelo, niektorí si odmietavo zahundrú pod nosom a niektorí nechápavo vypúlia oči. Ak si urobíte malý prieskum, uvidíte, že väčšina ľudí už mlčky prijala zásadu, že religiózne praktiky na pracovisku považuje za nepatričné, nevhodné a odsúdeniahodné. Samozrejme, predstava, ako majiteľ […]

Pridajte sa k nám!

Relevantné články

Copyright © 2023 Business Success Slovakia s.r.o.