Business Success Slovakia

Školenia, konzultácie, kurzy

  • Home
  • Služby
    • Klúčové služby
      • Oslobodenie majiteľa
      • Marketingové služby
      • Zlepšovanie obchodneho oddelenia
      • Výber personálu
    • Konzultácie
      • Finančný manažment
      • Obchod čo beží sám
      • Ako správne spísať klobúky
      • Útočné predajcovské komando
    • Školenia
      • Manažment
        • Vodcovstvo
        • Spravodlivý šéf
        • Vizionársky tréning
        • Motivačný seminár pre vedúcich pracovníkov
        • Profesionálny majiteľ firmy
        • Manažérsky tandem (šéf + asistentka)
        • Efektívna komunikácia
      • Zlepšovanie predaja
        • Manažment obchodu
        • Neuveriteľný seminár o predaji
        • Perfekcia v predaji
        • Prezentácia a schopnosť sa presadiť
        • Dril emócií
      • Marketing
        • Efektívny marketing v ére internetu
        • Od prieskumov až po realizáciu
  • Nástroje
  • O nás
  • Kontakt
  • Blog

Marketing, ale rýchlo

09.09.2016 By Pavol Timko Leave a Comment

marketingKeď príde reč na marketing, veľmi často sa stretávame s čudnou reakciou klientov. My hovoríme, že potrebujeme najprv urobiť základnú analýzu existujúceho stavu a zákazník povie, že nechce dlho čakať a chce okamžité výsledky.

Netrpezlivosť je asi pochopiteľná, ale patrilo by sa povedať, že marketing je beh na dlhú trať a ruže prináša iba vytrvalým. Navrhovať nejaké okamžité opatrenia bez skúmania východiskovej situácie by mohlo byť naivné a pravdepodobne drahé.

Je to podobné, ako keď plánujete vysadiť ovocný sad. Mali by sme poznať zloženie pôdy, možnosť závlah – alebo aspoň štatistiku zrážok, výskyt jarných mrazov, odbytové cesty, potenciálnych odberateľov, atď. Namiesto toho dostávame otázku, či by sme mohli už budúci týždeň pozbierať úrodu.

profit obchod úspechNetvrdím, že nie je možné urobiť niečo ihneď, ale marketing naozaj pripomína skôr ovocinárstvo či vinárstvo. Keď budete vychádzať zo znalosti trhu a východiskových podmienok, budete zavlažovať stromy, starať sa o ne, tak v dohľadnom čase dosiahnete úrodu vo forme zvýšenej známosti, popularity a následného dopytu.

analýza úlohy výsledokNechajte nás položiť našich štandardných 30 otázok a my vám povieme čo treba urobiť, aby ste sa dostali k úrode.

 

Prezradím ešte malé tajomstvo:

Ak čakáte, že urobíme zázrak s vaším marketingom do týždňa, pravdepodobne by ste nás mali nechať skontrolovať aj obchodné oddelenie…

  • About
  • Latest Posts

Pavol Timko

Latest posts by Pavol Timko (see all)

  • Religiozita na pracovisku - 13.06.2019
  • Ide o výsledok - 13.02.2018
  • Treba nabrúsiť - 10.01.2017

Filed Under: marketing

Pridaj komentár Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Hľadať

Najnovší článok

Religiozita na pracovisku

Religiozita na pracovisku

Religiozita na pracovisku? Už pri vyslovení tejto otázky uvidíte u niektorých ľudí čudesné prejavy. Niektorí si poklepkajú na čelo, niektorí si odmietavo zahundrú pod nosom a niektorí nechápavo vypúlia oči. Ak si urobíte malý prieskum, uvidíte, že väčšina ľudí už mlčky prijala zásadu, že religiózne praktiky na pracovisku považuje za nepatričné, nevhodné a odsúdeniahodné. Samozrejme, predstava, ako majiteľ […]

Pridajte sa k nám!

Relevantné články

Copyright © 2023 Business Success Slovakia s.r.o.