Business Success Slovakia

Školenia, konzultácie, kurzy

  • Home
  • Služby
    • Klúčové služby
      • Oslobodenie majiteľa
      • Marketingové služby
      • Zlepšovanie obchodneho oddelenia
      • Výber personálu
    • Konzultácie
      • Finančný manažment
      • Obchod čo beží sám
      • Ako správne spísať klobúky
      • Útočné predajcovské komando
    • Školenia
      • Manažment
        • Vodcovstvo
        • Spravodlivý šéf
        • Vizionársky tréning
        • Motivačný seminár pre vedúcich pracovníkov
        • Profesionálny majiteľ firmy
        • Manažérsky tandem (šéf + asistentka)
        • Efektívna komunikácia
      • Zlepšovanie predaja
        • Manažment obchodu
        • Neuveriteľný seminár o predaji
        • Perfekcia v predaji
        • Prezentácia a schopnosť sa presadiť
        • Dril emócií
      • Marketing
        • Efektívny marketing v ére internetu
        • Od prieskumov až po realizáciu
  • Nástroje
  • O nás
  • Kontakt
  • Blog

Lekcia o produkte

04.03.2016 By Pavol Timko Leave a Comment

Prišiel mi raz na návštevu kamarát z USA. Debatovali sme o tom, ktorý šport je najobľúbenejší a zhodli sme sa, že to je futbal. Vcelku rýchlo sme prišli na to, že nehovoríme o tom istom (u nich sa ten náš volá soccer) a dohodli sme sa, že zájdeme spolu na zápas, keďže našu hru nikdy v živote nevidel. Pýtal sa ma ako sa skóruje, tak som mu objasnil, že útočiace mužstvo musí dostať loptu do brány, ale nesmú sa používať ruky (okrem brankára a Diega Maradonu) a tiež je zakázané násilie.

Zábavný moment prišiel v okamihu, keď počas zápasu útočník vypálil, ale strela minula bránu. Obecenstvo tlieskalo a Američan sa zmätene opýtal – „Čomu tlieskajú???“

„No predsa tej peknej strele.“ – vysvetlil som mu.

Neveriacky krútil hlavou – „Ale veď netrafil bránu!“

Snažil som sa mu objasniť, že celá tá akcia sa obecenstvu páčila, bol to dobrý pokus, ale Američan znovu zdesene povedal: „Prečo mu tlieskali, však netrafil do brány? Pokus bez gólu je nanič!“

Pozeral som naňho a uvedomil som si, že má vlastne pravdu. To ako keby sme tlieskali predajcovi, ktorý by povedal, že takmer od neho zákazník kúpil. Je to rovnaká hlúposť, ako chváliť ministra financií za to, že udržal schodok(!) len 3%. To je ako keď sa chváli premiér znížením nezamestnanosti, keď tí ľudia našli prácu odchodom za lepším životom do zahraničia.

Pokus je milá vec, ale počítajú sa len góly. Len vtedy je to skutočne produkt.

  • About
  • Latest Posts

Pavol Timko

Latest posts by Pavol Timko (see all)

  • Religiozita na pracovisku - 13.06.2019
  • Ide o výsledok - 13.02.2018
  • Treba nabrúsiť - 10.01.2017

Filed Under: práca, produktivita, úspech

Pridaj komentár Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Hľadať

Najnovší článok

Religiozita na pracovisku

Religiozita na pracovisku

Religiozita na pracovisku? Už pri vyslovení tejto otázky uvidíte u niektorých ľudí čudesné prejavy. Niektorí si poklepkajú na čelo, niektorí si odmietavo zahundrú pod nosom a niektorí nechápavo vypúlia oči. Ak si urobíte malý prieskum, uvidíte, že väčšina ľudí už mlčky prijala zásadu, že religiózne praktiky na pracovisku považuje za nepatričné, nevhodné a odsúdeniahodné. Samozrejme, predstava, ako majiteľ […]

Pridajte sa k nám!

Relevantné články

Copyright © 2023 Business Success Slovakia s.r.o.