Business Success Slovakia

Školenia, konzultácie, kurzy

  • Home
  • Služby
    • Klúčové služby
      • Oslobodenie majiteľa
      • Marketingové služby
      • Zlepšovanie obchodneho oddelenia
      • Výber personálu
    • Konzultácie
      • Finančný manažment
      • Obchod čo beží sám
      • Ako správne spísať klobúky
      • Útočné predajcovské komando
    • Školenia
      • Manažment
        • Vodcovstvo
        • Spravodlivý šéf
        • Vizionársky tréning
        • Motivačný seminár pre vedúcich pracovníkov
        • Profesionálny majiteľ firmy
        • Manažérsky tandem (šéf + asistentka)
        • Efektívna komunikácia
      • Zlepšovanie predaja
        • Manažment obchodu
        • Neuveriteľný seminár o predaji
        • Perfekcia v predaji
        • Prezentácia a schopnosť sa presadiť
        • Dril emócií
      • Marketing
        • Efektívny marketing v ére internetu
        • Od prieskumov až po realizáciu
  • Nástroje
  • O nás
  • Kontakt
  • Blog

KRL trojuholník

26.03.2012 By Pavol Timko Leave a Comment

Zákazníci trpia často naivitou. Najradšej by to mali takto:

To by bolo pekné, ale svet takto obvykle nefunguje. Mali by ste vedieť, že tento trojuholník v reálnom svete neexistuje.

Môžete mať toto:

Takého tovaru nájdete plné regály. Rýchlo a lacno niečo vyrobiť to sa dá, ale o kvalite nemôže byť ani reči. Hromadná výroba, optimalizovaná na cenu, to je v súčasnosti najčastejšia koncepcia.

Možná je aj takáto kombinácia:

Je možné spojiť dobrú cenu a obstojnú kvalitu, ale ťažko k tomu pridáte aj rýchlosť. To je ako malá reštaurácia, kde dostanete výborné jedlo, ale vyhoďte si z hlavy, že by ste rýchlo nakŕmili 3 autobusy turistov.

Aj takto to môže vyzerať:

Môžete dodávať rýchlo a kvalitne, ale potom už sotva dosiahnete zaujímavú cenu, lebo kvalita vo veľkom množstve si žiada skvelú organizáciu a investície, či nasadenie veľkej ľudskej sily.

Aj keď sú tieto úvahy zjednodušené, asi vám je jasné, o čom to tu hovoríme. Klienti budú žiadať, aby ste rýchlo dodali kvalitu, za nízku cenu. Ale tento trojuholník nikdy nie je trojuholník, ale iba úsečka. 2 faktory zladíte, ale nie tretí.

Ak máte klienta, ktorý to nechce pochopiť, pokojne mu dajte prečítať tento článok.

  • About
  • Latest Posts

Pavol Timko

Latest posts by Pavol Timko (see all)

  • Religiozita na pracovisku - 13.06.2019
  • Ide o výsledok - 13.02.2018
  • Treba nabrúsiť - 10.01.2017

Filed Under: peniaze, podnikanie, predaj

Pridaj komentár Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Hľadať

Najnovší článok

Religiozita na pracovisku

Religiozita na pracovisku

Religiozita na pracovisku? Už pri vyslovení tejto otázky uvidíte u niektorých ľudí čudesné prejavy. Niektorí si poklepkajú na čelo, niektorí si odmietavo zahundrú pod nosom a niektorí nechápavo vypúlia oči. Ak si urobíte malý prieskum, uvidíte, že väčšina ľudí už mlčky prijala zásadu, že religiózne praktiky na pracovisku považuje za nepatričné, nevhodné a odsúdeniahodné. Samozrejme, predstava, ako majiteľ […]

Pridajte sa k nám!

Relevantné články

Copyright © 2023 Business Success Slovakia s.r.o.