Business Success Slovakia

Školenia, konzultácie, kurzy

  • Home
  • Služby
    • Klúčové služby
      • Oslobodenie majiteľa
      • Marketingové služby
      • Zlepšovanie obchodneho oddelenia
      • Výber personálu
    • Konzultácie
      • Finančný manažment
      • Obchod čo beží sám
      • Ako správne spísať klobúky
      • Útočné predajcovské komando
    • Školenia
      • Manažment
        • Vodcovstvo
        • Spravodlivý šéf
        • Vizionársky tréning
        • Motivačný seminár pre vedúcich pracovníkov
        • Profesionálny majiteľ firmy
        • Manažérsky tandem (šéf + asistentka)
        • Efektívna komunikácia
      • Zlepšovanie predaja
        • Manažment obchodu
        • Neuveriteľný seminár o predaji
        • Perfekcia v predaji
        • Prezentácia a schopnosť sa presadiť
        • Dril emócií
      • Marketing
        • Efektívny marketing v ére internetu
        • Od prieskumov až po realizáciu
  • Nástroje
  • O nás
  • Kontakt
  • Blog

Chráňte investície do seminárov V – ÚČASTNÍCI

01.10.2012 By Pavol Timko Leave a Comment

Ani na okamih nepodľahnite dojmu, že stačí priviesť účastníkov seminára do prednáškovej miestnosti a všetko už bude dobré. Ani najlepší prednášateľ na svete totiž nemusí uspieť, ak tam bude mať ľudí, ktorí nechápu načo tam majú počúvať a prečo ich tam šéf poslal.

Je rozumné, ak každý poslucháč (alebo aspoň väčšina) absolvuje krátky pohovor, pri ktorom s nimi prejdete dôvod, prečo by ich taký seminár mohol zaujímať. Opýtajte sa na ich prácu, na situácie, ktorým čelia, problémy na ktoré nemajú uspokojivé odpovede. Ak si nejaký študent myslí, že všetko ovláda, automaticky si vytvára bariéry a nebude tak ľahko prijímať prednesené dáta. Dobrý prednášateľ to síce ešte môže zachrániť a na začiatku si ľudia uvedomia, že nejaký problém existuje, ale nie je ideálne sa na to spoliehať.

Keď vidím výberové konania, kde treba dávať cenové ponuky na školenia a obsah sa stanoví bez toho, aby dodávateľská firma „vyspovedala“ účastníkov, tak sa usmievam a viem, že to je značne amatérsky prístup.

Ešte čosi – neposielajte na semináre najslabších pracovníkov v nádeji, že ich niekto šibne čarovným prútikom. Ak máte predajcu s chabými výsledkami, tak to nebude pre neznalosť predajných techník. Skôr to bude nedostatočná intenzita stretnutí, neochota dohodnúť si termíny, pridlhé vysedávanie za počítačom a „písanie ponúk“. Taký človek sa vráti otrávený a bude tvrdiť, že vaša firma je „špecifická“ a techniky predaja zo seminára sa u vás nedajú použiť…

Pošlite na seminár najlepších a tí dokážu oceniť rady od profesionálov a môžu výrazne zvýšiť svoju výkonnosť. Nezabúdajte, že poslať človeka na seminár by malo byť za odmenu ako prejav dôvery, nie otravná povinnosť, aby bol „šéf spokojný“.

Foto: © Fotolia.com

  • About
  • Latest Posts

Pavol Timko

Latest posts by Pavol Timko (see all)

  • Religiozita na pracovisku - 13.06.2019
  • Ide o výsledok - 13.02.2018
  • Treba nabrúsiť - 10.01.2017

Filed Under: predaj, profesionalizmus, semináre, tréning, vzdelávanie

Pridaj komentár Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Hľadať

Najnovší článok

Religiozita na pracovisku

Religiozita na pracovisku

Religiozita na pracovisku? Už pri vyslovení tejto otázky uvidíte u niektorých ľudí čudesné prejavy. Niektorí si poklepkajú na čelo, niektorí si odmietavo zahundrú pod nosom a niektorí nechápavo vypúlia oči. Ak si urobíte malý prieskum, uvidíte, že väčšina ľudí už mlčky prijala zásadu, že religiózne praktiky na pracovisku považuje za nepatričné, nevhodné a odsúdeniahodné. Samozrejme, predstava, ako majiteľ […]

Pridajte sa k nám!

Relevantné články

Copyright © 2023 Business Success Slovakia s.r.o.