Business Success Slovakia

Školenia, konzultácie, kurzy

  • Home
  • Služby
    • Klúčové služby
      • Oslobodenie majiteľa
      • Marketingové služby
      • Zlepšovanie obchodneho oddelenia
      • Výber personálu
    • Konzultácie
      • Finančný manažment
      • Obchod čo beží sám
      • Ako správne spísať klobúky
      • Útočné predajcovské komando
    • Školenia
      • Manažment
        • Vodcovstvo
        • Spravodlivý šéf
        • Vizionársky tréning
        • Motivačný seminár pre vedúcich pracovníkov
        • Profesionálny majiteľ firmy
        • Manažérsky tandem (šéf + asistentka)
        • Efektívna komunikácia
      • Zlepšovanie predaja
        • Manažment obchodu
        • Neuveriteľný seminár o predaji
        • Perfekcia v predaji
        • Prezentácia a schopnosť sa presadiť
        • Dril emócií
      • Marketing
        • Efektívny marketing v ére internetu
        • Od prieskumov až po realizáciu
  • Nástroje
  • O nás
  • Kontakt
  • Blog

Ako sa presadiť v cenovej vojne

01.03.2015 By Pavol Timko Leave a Comment

Na túto tému by sa dala napísať celá kniha. Ale zamerajme sa dnes len na jeden dôležitý aspekt. Položte si najprv otázku, ako často vôbec zažívate situáciu, kde sa zákazníci nechcú s vašimi predajcami baviť, chcú len cenovú ponuku a keď im ju pošlete, tak sa buď neozvú, alebo bez poskytnutia zľavy z vašej ceny sa s vami ani nebudú baviť.

Business people tug of war competition

Ak vás často odbijú, potom ste v konkurenčnom boji iba do počtu a posielanie ponúk je tak trochu strata času.

A teraz rozhodujúca otázka:

V koľkých prípadoch vám zákazník prezradí „do akej sumy sa máte zmestiť“, aby mohol dať zákazku vám?

Ak máte so zákazníkmi vybudované vynikajúce vzťahy, potom sa dá očakávať, že vaše šance prudko stúpajú. Tajomstvo sa skrýva v slove DÔVERA.

Domáca úloha pre manažéra je jasná. Zistite si v koľkých percentách obchodných prípadov sa zákazník prejavil spôsobom, že by dal prednosť vám? Preberte si s jednotlivými obchodníkmi všetky rokovania za mesiac (všetky obchodné príležitosti) a poznačte si tie, kde je vám zákazník vyslovene naklonený. Je možné, že výrazné rozdiely spozorujete aj medzi jednotlivými predajcami.

Teraz pouvažujte nad tým, či sa nedá popracovať na schopnosti predajcov budovať so zákazníkom dôveru. Bez tejto rozhodujúcej kvality je snaha predajcov často iba márnením času.

Vaša úloha je urobiť si exaktnú predstavu o tom, ako to  chodí. Možno budete chcieť s tým niečo urobiť…

 

 

 

 

 

 

  • About
  • Latest Posts

Pavol Timko

Latest posts by Pavol Timko (see all)

  • Religiozita na pracovisku - 13.06.2019
  • Ide o výsledok - 13.02.2018
  • Treba nabrúsiť - 10.01.2017

Filed Under: predaj

Pridaj komentár Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Hľadať

Najnovší článok

Religiozita na pracovisku

Religiozita na pracovisku

Religiozita na pracovisku? Už pri vyslovení tejto otázky uvidíte u niektorých ľudí čudesné prejavy. Niektorí si poklepkajú na čelo, niektorí si odmietavo zahundrú pod nosom a niektorí nechápavo vypúlia oči. Ak si urobíte malý prieskum, uvidíte, že väčšina ľudí už mlčky prijala zásadu, že religiózne praktiky na pracovisku považuje za nepatričné, nevhodné a odsúdeniahodné. Samozrejme, predstava, ako majiteľ […]

Pridajte sa k nám!

Relevantné články

Copyright © 2023 Business Success Slovakia s.r.o.